niedziela, 8 lutego 2015

Rozdział 5

Po wyjściu od Zayn'a skierowałam się w stronę swojego domu. Kiedy weszłam do domu, poszłam do toalety zmyłam  dzisiejszy makijaż , umyłam się i poszłam do mojego pokoju w celu ubrania piżamy.
Po ubraniu piżamy zeszłam na dół i postanowiłam że coś zjem. Zjadłam przygotowane przez siebie sushi. Było nawet  zjadliwe. Po zjedzeniu poszłam na górę umyłam zęby i położyłam się na łóżku.Jeszcze szybko przejrzałam Twittera, Facebooka, Aska i Instagrama. Kiedy zasypiałam, nagle coś zaczęło pukać do mojego okna. Przecież było na piętrze jak ktoś mógł tam wejść?!. Patrząc jednym kącikiem oka można było po sylwetce człowieka wywnioskować że to Malik. Od razu wstałam z łóżka podeszłam do okna i mu otworzyłam.
- Dłużej czekać nie można było ? - spytał najwyraźniej zły zaistniałą sytuacją.
- Em no wiesz nie wiedziałam kim jesteś, a tak z innej beczki po co tu przylazłeś? - spytałam.
- Tęskniłem - odparł szybko i bez uczuć.
W tym momencie nie wiadomo kiedy obydwoje wylądowaliśmy na łóżku on leżał na mnie ja pod nim.
Za chwilę jednak wszystko się zmieniło leżeliśmy wtuleni w siebie. Kiedy Zayn myślał że już śpię wypowiedział następujące słowa " Jesteś moją księżniczką na którą zawsze czekałem, i jesteś będziesz ze mną do końca" powiedział po czym pocałował mnie w czubek głowy. Po czym oboje zasneliśmy. Rano kiedy się obudziłam jak to ja miałam szczęście dziś ostatni dzień szkoły  ( tak wiem ominęłam kilka dni ;p ) .
Wstałam Zayn jeszcze spał więc poszłam do toalety po porannej toalecie i nałożeniu makijażu poszłam w stronę szafy w podtekście wybrania ubrania do sql
- Hmm ostatni dzien więc może to - powiedziąłam wyjmując ubranie z szafy.

Ubrałam to :

                                     
 
Malik jeszcze spał więc postanowiłam się odwrócić i po prostu isę przebrać.
-Jesteś piękna mówie to chyba już po raz setny ,wiesz?- pytająco powiedział Malik.
-Czemu podglądasz?-spytałam.
-To już inny temat, i po za tym nie podglądam sie to ty się tak jakby przed mną przebierasz - warknął.
- oj tam cicho a to już inny temat-zaśmiałam się cytując jego słowa.
-Ja idę na dół i zaraz wychodzę a ty? - spytałam.
-Ja tez za chwilkę wychodzę jeśli bym mógł to coś zjem. - powedziął wstając z łóżka i zakładając spodnie.
Kiedy on  je zdjął ? .
Mniejsza o to, zesłżam na dół Zayn kilka minut potem także był na dole.
-Chesz coś zjeśc jak tak to oc ? -spytałam.
-Mmm jaka dopytliwa -zaśmiał się- a tak na serio to może kanapkę w zupełności wystarczy-powiedział.
-No ok-powiezdiałam.
Po zjedzeniu śniadania wyszliśmy z mojego apartamentowaca w One Hyde Park.
Zamknęłam drzwi i udalismy się w stronę metra, pojechalismy do szkoły.
Kiedy sżłam w stonę szkoły oid razu przyszła do mnie Julia i mnie przytuliła.Zayn za to miał awanturę z Olivią.
- Kto waam dziś rano robił zdjęcia?-spytała się mnie Julia.
-Jakie zdjęcia?-spytałam.
-No zaraz ci pokaze mam na telefonie.
Wtedy pokazała mi zdjęcia Zayn'a i mnie idących w stronę metra i trzymających się za rękę.
- EE no nie wiem.-powiedziałam.
-Czy wy jesteśice parą?-spytała ponownie Julia.
-Nie nie jestesmy parą.
**Na ostatniej Lekcji**
Siedziałam znudzona na swoim miejscu w klasie obok Julii. Nagle jakiś papierek przeleciał obok mnie.
Otworzyłam dyskretnie papierek, Zobaczyłam tam napis :
"Czy ty naprawdę jesteś z Zayn'em ? xx Niall xx "
Postanowiłam poczekać z tym do przerwy i mu wszystko wyjaśnić Niall'owi oczywiście.
Nagle nadszedł dzwonek wszyscy spakowali się czym prędzej i wyszli bez pożegnania z nauczycielami.
Został Niall do którego miałam sprawę.
-Cześć Niall-powiedziałam.
-Hej Jade!-krzyknął
-Odpwiedz na moje pytanie-zaśmiał się.
-tak z chęcią, o to właśnie chodzi że ja z Zayn'em nie chodzę.-powiedziąłam Blodasiowi.
-A ja myślałem że z nim jesteś nawet was shippowałem i mam wasze zdj na blokadzie ! i na startowym - powiedział.
- no to chyba musisz zacząć shippować kogos innego bo ja z nim nie byłam nie jestem i nie będę.-powiedziałam.
- No zobaczymy .-powiedział Niall.
Pożegnałam się z nim. I posżłam do Julii która na mnie czekała.
-To co idziemy gdzieś?-spytała
-hmm może na zakupy!
- dobry pomysł.
Kupiłyśmy dużoo rzeczy Po powrocie do domu zastałam w Nim Malika.....

C.D.N!!! <3 !

******************
Mam nadzieję że wam sie podoba :))
za 4 komy=NEXXT <3
hehe kochani <3
KOMENTUJCIE <3
Zapowiada się ciekawie bo idą wakacje w IMAGINIE ! :D


  

10 komentarzy:

  1. Co raz lepiej piszesz ;)
    Karolina K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet, nawet =D

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no, no Wika <3
    Paulina B.

    OdpowiedzUsuń
  4. super mój nie jest taki świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ;) ! czekam na kolejny
    Vittoria

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na next juz juz nie moge sie doczekać

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy będzie 6 rozdział ? :o <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) Można wiedzieć kto robił Ci nagłówek i szablon? :)

    OdpowiedzUsuń